DOMÁCÍ MÜSLI

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, a proto byste na ni neměli zapomínat. Stejně důležitý je ale také výběr správné snídaně. Už v dříve přidaném příspěvku (http://www.mssport.cz/musli-snidani-ano-ci-ne/) jste se mohli dočíst, že kupované müsli je zlo. Je plné cukru, tuku a z většiny případů se ani nejedná o ovesné vločky. Přicházím tedy s řešením, jak jíst müsli bez výčitek.

Recept na domácí müsli

ingredience:

  • ovesné vločky
  • jablko
  • oříšky, kokos, sušené ovoce, chia semínka,..

Jablko rozmixujte a smíchejte s ostatními ingrediencemi. Množství záleží jen na vás. Pokud chcete mít müsli pořádně křupavé, směs by měla být sušší. Pro ty, co mají radši sladší verzi, mohou přidat med. Směs pečlivě promíchejte a vsypte na plech s pečícím papírem. Dejte do trouby na 180°C, pravidelně kontrolujte a promíchávejte směs, dokud vám nevznikne pravé křupavé müsli.

Množství pro orientaci –  50g vloček, jedno jablko, lžíce oříšků, kokosu, lžička chia semínek a skořice

Pamatujte, že děláte zdravou verzi müsli 🙂

 

Pro inspiraci na zdravou snídani s domácím müsli:

Cottage sýr s jablkem, posypaný holandským kakaem, domácím müsli a horkými malinami.

12236878_1087356981281990_1673596698_o

 

Add a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *